Turystyka w Sinosen Zhangjiajie

streszczenie

Jeśli chodzi o zimę, wszyscy myślą o bieli, ale Kanton to miasto bez śniegu. Wszyscy członkowie Sinbosen podróżują do pięknej Zhangjiajie.

Wieczorem 12/20/2019 pojechaliśmy pociągiem do Zhangjiajie. Przybyłem następnego ranka. Temperatura w Zhangjiajie jest prawie dziesięć stopni niższa niż w Kantonie, ale emocje i oczekiwania związane z tą trasą sprawiają, że wszyscy ignorują zimną pogodę.

Po wyjściu z dworca kolejowego nasz przewodnik przywitał nas, wziął autobus turystyczny i wyruszył na pierwszą atrakcję!
Pierwszym przystankiem jest słynny szklany most Yuntiandu, ma on 536 metrów długości i 6 metrów szerokości. Powierzchnia mostu jest większa niż 280 metrów od dna doliny. Jest to duży most wiszący w dolinie, który ustanowił wiele rekordów świata w zakresie szklanych mostów. Słynie zarówno w kraju, jak i za granicą.

Patrząc w dół z mostu, widać piękno lewej i prawej strony oraz dna. Dla osób z fobią wysokości odległość ponad 500 metrów jest piękna i torturowana.
Po przejściu przez szklany most przeszliśmy promenadę i przez wypełniony naturalnie Wielki Kanion, zanim dotarliśmy do dna góry. Obszar krajobrazowy Zhangjiajie doskonale chronił środowisko naturalne. Góry i rzeki są piękne, a wzdłuż ścieżki, słuchając przepływu strumienia, wydaje się, że stał się pustelnikiem w górach.
Po wyjściu z Wielkiego Kanionu, po obiedzie, pojechaliśmy do Jinbianxi Scenic Area w Wulingyuan. Po drodze przewodnik przypomniał nam, aby chronić żywność na naszych rękach, ponieważ na górze jest wiele małp. Kiedy trzymasz jedzenie, właściciele tej grupy gór będą przychodzić ciepło i przejmować je.
Małpy tutaj są szczególnie czujne. Kiedy usłyszą ludzkie głosy, zbiegną z drzew i skał, staną w rzędzie i będą czekać na jedzenie.
22.12, drugiego dnia podróży, pojechaliśmy do rezerwatu przyrody Tianzishan w Wulingyuan.

Wjedź kolejką linową, góry i chmury w oddali przypominają bajkę
Ostatnio temperatura w Zhangjiajie również wzrosła, dziś nie ma śniegu, ale wciąż możemy zobaczyć śnieg, który nie stopił się, co sprawia, że czujemy się bardzo szczęśliwi.
Spacerując górską drogą słońce powoli przechodziło przez chmury, a poranna mgła rozproszyła się. W obliczu gór i wysokich drzew stojących na szczycie poczujesz swoją małość i magię natury. Ryc. 2 to naturalnie uformowany most, znany jako pierwszy most na świecie. Dwa szczyty górskie połączone są naturalną promenadą, tworząc naturalny otwór mostowy. Pokład mostu ma około dwóch metrów szerokości, ponad 20 metrów długości i bezwzględną wysokość 350 metrów. Sosny na moście są ustawione pionowo, starożytne winorośle wiszą przy moście, a most jest niezgłębiony.
Miejscem, w którym wiele osób zaznaczy w Zhangjiajie, jest MontasVolans. Jest to prototyp zawieszonej góry w filmie Avatar. MontasVolans ma wysokość 1074 metrów i wysokość w pionie około 150 metrów.
Małpy można znaleźć wszędzie w malowniczej okolicy, lub bawić się, lub jeść liście, oczywiście, nigdy nie odmawiają pysznego jedzenia przywiezionego przez gości z daleka.
Przewodnik powiedział, że kiedy zejdziesz z góry, weź oddech, jest tu dużo roślinności, a powietrze jest nienormalnie świeże. Na centymetr sześcienny jest 120 000 ujemnych jonów tlenu. Ktoś kiedyś używał worków do zbierania powietrza na sprzedaż.

23.12. Dzień ten jest wstydem, ponieważ Zhangjiajie jest we mgle i deszczu przez około 200 dni w roku. Trzeciego dnia naszej podróży widzieliśmy góry otoczone chmurami i mgłą, a widoczność była bardzo niska, więc nie widzieliśmy Jaskini Tianmen.

Jaskinia Tianmen to ogromna jaskinia naturalnie uformowana w głównym szczycie góry Tianmen w Parku Narodowym Lasu Tianmen Mountain w Zhangjiajie (sieć źródeł po lewej stronie poniżej). Jaskinia Tianmen jest najbardziej reprezentatywnym miejscem widokowym w górach Tianmen. Znajduje się w środkowej i górnej części góry Tianmen, na wysokości 1300 metrów, wysokości bramy 131,5 metra, szerokości 57 metrów i głębokości 60 metrów. Jest to najwyższa naturalna jaskinia górska na świecie. Według miejscowych położenie Jaskini Tianmen uległo zmianie. Siedemdziesiąt czy osiemdziesiąt lat temu orientacja jaskini nie była kierunkiem, który widzimy dzisiaj, który wypełnił również jaskinię Tianmen tajemniczym kolorem.

Tej nocy żegnamy się z Zhangjiajie i kierujemy się do starożytnego miasta Fenghuang. Do starożytnego miasta dotarło późno w nocy, a starożytne miasto było ciche. Tylko światła nad rzeką cicho strzegły budynków na brzegu.
12/24 to ostatni dzień podróży. Starożytne miasto Phoenix to urocze miasteczko, niezbyt duże, ale o niepowtarzalnym stylu architektonicznym i humanistycznym. Ten sezon jest poza sezonem i nie ma wielu turystów. Czas w starożytnym mieście jest również przyznawany lokalnym mieszkańcom. Chociaż nie jest tak zajęty i kwitnie, stał się bardzo pełen życia.
Nad brzegiem rzeki są wszędzie budynki na palach, domy te są zawieszone nad rzeką.
Ponieważ jest zima, wody w rzece jest mniej. Jeśli latem będzie padać, woda rzeki zakryje kamienne filary. Ludzie wchodzą na kamienne filary, jak chodzenie po powierzchni wody, jak ćwiczyć chińskie kungfu.
Nasza czterodniowa i trzydniowa wycieczka do Zhangjiajie-Phoenix dobiegła końca. W Wigilię wróciliśmy do Guangzhou. Dziś już wróciliśmy do biura i nadal będziemy świadczyć dla Ciebie najlepszą obsługę.

Przez resztę 2019 roku wszyscy członkowie Sinbosen będą nadal optymistyczni i przedsiębiorczy oraz będą ciężko pracować!

Na koniec dziękuję za wsparcie i uznanie!